Buzi várak
2024. április 29. írta: Lady Lydia

Buzi várak

420405870_3282161278753051_8472568108535625218_n.jpgUtaztunk hazafelé. Huszadik házassági évfordulónk alkalmából Svájc keleti régióiban kalandoztunk, majd Liechtensteinen és Ausztrián keresztül haza. Minden városban, minden hegyen volt egy vár. 

Egyik ilyen várnál történt, Ramingsteinben, hogy én, hamarabb körbeérve a vár körül a kocsiban vártam a férjemre, akinek nagy szenvedélye a várakat töviről-hegyire bejárni, megnézni. Én felhívtam egy ismerősömöet, és mikor kérdezte, hogy hol járunk, nemes egyszerűséggel mondtam neki, hogy itt állunk egy faluban, mert minden faluban van egy "Buzi Vár", amit a férjem meg akar nézni. Inkább viccesnek éreztem, hiszen én is szeretem a várakat, még ha nem is olyan nagyon, mint a férjem.

A barátnőm elmesélte egy ismerősének, hogy a svájci barátnője hazafelé kirándul a férjével, és minden faluban megállnak, és megnéznek egy "Buzi Várat". Az ismerős teljesen ledöbbent.

- És a svájci barátnőd elkíséri a férjét oda?

- Miért ne kísérné? 

- Na, de mit csinálnak ők együtt a buzibárban?

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr5518394027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása