A hét legjobb dolga
2024. január 26. írta: Lady Lydia

A hét legjobb dolga

Minden héten megpróbálom megkeresni, mi az, ami az adott héten a legjobb volt. Lehet, később mind banálisnak fog tűnni, de az adott héten ez valami fontos, aminek akkor éppen örülni tudok.

1. Január első hetét még otthon tölthettem, vettünk egy kihúzhatós kanapét a gyereknek és sikerült eladni a szobájából a komódot és a heverőjét (hogy beférjen majd a kanapé).

418598448_1454515615429060_5315957582243227819_n.jpg2. Második héten, amint visszaértem Fouenxbe, megrendeltem a Roland FP30X típusú digitális zongorát, zongoraszéket, állványt, fülhallgatót, kottatartót magamnak. Sikerült vennem egy csizmát először 50 frankért, majd másnap, mikor visszavittem, mert elszakadt, kaptam egy ugyanolyat 25 frankért. 417480473_117069248168465_5818557561021358854_n.jpg

3. A harmadik héten megérkezett a digitális zongora.

4. A negyedik héten megtudtam, hogy 2x3 hét szabadságot kapok február és április között, amikor a férjem meglátogathat itt, az apartmanomban.

Ugyanezen a héten megérkezett otthonra a gyerek új kihúzhatós kanapéja. Remélem beválik, és nem bizonyul rossz döntésnek a csere.

20240204_135643.jpg5. Az ötödik héten realizálódott, hogy mostantól nem kell munkaidő nyilvántartást vezetnem. Én elhiszem, ők elhiszik. (Januárra nem adtak papírt, amin vezessem a munkaórákat. Én még egyelőre azért írom magamnak, de azért ez jó érzés.) Utóirat: májusban ezt revidiálták, visszamenőleg januártól kezdve meg kellett írnom a munaidő papírjaimat.

Az ötödik hét szombatján elmentem kirándulni  Villars-sur-Ollonba, egy síparadicsomba, ahol kisvonattal csodás tájra tudtam felmenni.hoop.jpg

6. A hatodik héten megérkezett a hulahoppom, amit sikerült  fenntartani a derekamon...

7. A hetedik hét csütörtökén a család elutazott Hongkongba, és felajánlották, hogy a férjem kijöhet látogatóba. Pénteken érkezett, és hétfőn együtt utaztunk haza.

8. A nyolcadik héten a születésnapom volt a legjobb. A férjem és a fiam egy öt-hat perces videót készített, amelyen híres színészek, énekesek kívánnak nekem boldog születésnapot.

9. A kilencedik hetet otthon töltöttem, belátogattam a régi iskolámba, és ott olyan örömmel fogadtak a gyerekek és a felnőttek is, amire nem számítottam. Mikor mondtam, hogy jöttem a helyemet melegen tartani, a válasz az volt, hogy az nem tud kihűlni. Jó, biztonságérzetet ad, hogy bármikor, ha hazaköltöznék, már másnap lenne hol dolgoznom.

10. A tizedik héten a Földhivatalban a lakásunk tulajdoni lapjáról lekerült a bank. Kifizettünk minden adósságot, vége a kényszerű nyomornak. A tulajdoni lapunkon így most már nincs semmilyen széljegyzet.

11. Nagyon erősen gondolkodtam, de nem tudok a tizenegyedik hétben semmi jót találni. Talán csak azt, hogy véget ért.

12. A tizenkettedik héten sem találtam semmi jót... Ez szomorú, mert ez azt jelenti, hogy két hete nem érzem túl jól magam.

13. A tizenharmadik héten a legjobb a Nagypéntek volt, aznap kezdődött a nyaralásunk. Huszadik házassági évfordulónk alkalmából egyhetes svájci-ausztriai útra indultunk.20240413_153828.jpg

14. A héten még tartott az utazás, de valahogy mégis hazaérni volt a legjobb a tizennegyedik héten.

15. A tizenötödik héten - immár Svájcban - a Morges-i tulipánfesztivál volt a legszebb.

16. Ugyan még csak kedd van, de máris megvan a "hetijóm". A tizenhatodik héten a nagymama hazautazott. Igaz csak két hétre, de felüdülés nélküle, ismét az eredeti felállásban létezni.

20240427_101650.jpg17. A tizenhetedik héten a szombati kirándulás volt jó, Lovigny-ba, ami egy kisváros a franciaországi Annecy mellett. 

18. A tizennyolcadik héten a szombat délelőtti óriási séta volt a legjobb. Sütött a nap, kellemesen langyos idő volt, közel 10 km-t sétáltam.

19. A tizenkilencedik héten ...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr9718311579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása