Andrássy Réka: Kinőttem
2023. december 06. írta: Lady Lydia

Andrássy Réka: Kinőttem

Nagyobb vagyok, mint a múltam, 2009_10_30_homokora.jpg
kinőttem és belebújtam
egy új életbe, mint a patak,
ki folyóvá nő, beledagad,
aztán pedig tengerré lesz,
a fájdalom emberré tesz,
visz a folyó, kapaszkodjál,
semmihez se ragaszkodjál,
csak a belső fényed óvjad,
abból válik fényes holnap!
Tenger, folyó, ezüst patak,
forrásból jön s felé halad.
Szemembe nézz, lelkem ragyog!
Félelmemnél nagyobb vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr1118272527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása