El kellett hagynom a családom, hogy megmentsem a családom...
2023. szeptember 03. írta: Lady Lydia

El kellett hagynom a családom, hogy megmentsem a családom...

1323864.jpgEbbe a címbe minden keserűségemet sikerült belesűrítenem, mindent, amiért elindultam, amiért itt vagyok, amiért kitartok és folytatom...

A hazám szégyene, hogy Svájcba kellett költöznöm, hogy megkeressem azt a pénzt, amit a soha nem látott "svájci frank" jelzáloghitel felvétele során-után uzsoraként követelnek rajtam. De: a héten ezt is kifizettük, ez sem nyomaszt már tovább.

A hazám szégyene, hogy a munkámért már a minimábért sem kapom meg, hiszen pedagógusként "bérkiegészítést" adtak (már 2023 januárjában), hogy elérje a fizetés összege a minimálbért, pedig már nem vagyok pályakezdő.

A hazám szégyene, hogy ötven év felett nem találtam a hivatásom helyett másik munkát, amiből meg tudtunk volna élni.

A hazám, a kormányom szégyene, hogy olyan megosztottá tette a társadalmat, amiben már nem jó lenni.

A hazám szégyene, hogy Svájcban - gyakorlatilag házi - cselédként az otthoni fizetésem hétszeresét keresem. 

Sorolhatnám tovább, de minek, inkább Erdős Virág: Én vétkemét olvassátok, hallgassátok...

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr5218206887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása