A lustaság és a hülyeség találkozása
2024. március 25. írta: Lady Lydia

A lustaság és a hülyeség találkozása

20240325_125147.jpgAmikor megvettem a zongorámat, hozzá a masszív tartó lábat, úgy gondoltam, semmi nem állíthat meg. 

Ma rájöttem: a lustaság és a hülyeség az, ami megállíthat.

Már mikor megvettem a lábat, és próbálgattam, hogy melyik állásban lenne a legkényelmesebb, észrevettem, hogy a négy lábból az egyik hibás, s emiatt nem lehet a legalacsonyabb állásban kipróbálni a zongorát. Egy fokozattal feljebb emeltem, és így állítottam munkába. Írtam is az értékesítő cégnek, akik néhány héten belül küldtek is egy másik, hibátlan lábat. Ez eddig, mert lusta voltam, nem volt kedvem, szóval eddig csak a fiókban hevert.

Ma gondoltam, hogy eljött az ideje annak, hogy ezt a láb-cserét, meg a legalacsonyabb állást kipróbáljam. Szétszedtem mindent, kiszedtem a régi lábat, majd bele próbáltam (hülyeség!) az új lábat a helyére. Persze megcsúszott, bele a vájatba, ahonnan soha többé nem jött ki.

20240325_125735.jpgEredmény: a láb beszorulva, így a zongorát sem tudom hova tenni. A holnapi zongoraóra lemondva, sőt a következő három hét is, mivel ismét utazni készülök. 

Elképzelésem sincs még, hogyan lehet ezt a vackot megjavítani. Szerencse, hogy pénteken jön ki a férjem, és még időben elcsíptem otthon, hogy megmutassam neki videón, mi lesz itt az első feladata, készítsen be szerszámokat.

Én meg eszem magam, mert mekkora egy hülye vagyok, miért nem volt úgy jó a zongora, ahogy jó volt, és ahogy működött....

Ugyanitt örömmel fogadok bármilyen ötletet, mert új lábat nem szeretnék a zongorámhoz venni...

 

Update: A férjem húsvétkor meglátogatott, és kiszedte a beszorult lábat. most már ismét a helyén minden.

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr1718363723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása