Bepakoltam, útra kész
2023. február 02. írta: Lady Lydia

Bepakoltam, útra kész

luggage-646311_1920.jpgMa négy órán keresztül pakoltam a bőröndöket. Két bőrönd, darabja 23-23 kiló lehet. Hátizsák + ridikül együtt 12 kg lehet. Miután mindent feltornyoztam, 5 vákumzsákot kiporszívóztam, hogy egy kicsivel kisebb legyen a térfogat, berámoltam a két bőröndbe. Négyszer nyitottam ki, rámoltam át és mértem újra.

A kézipoggyászba maradtak a kifelejtett könyvek, hajszárító... Sajnos a kultúráról le kell mondjak, összesen két könyv fért be. A kézipoggyászt is háromszor újra rámoltam, hogy a 12 kilón belül legyen. 

A pakolás után az itthon maradt ruhákat, holmikat rendszereztem, mi az, amit a férjem, majd ha kocsival meglátogat, hozzon utánam, mi az, ami marad itthon.

Kutyuskát megfürdettem, fekhelyeit kimostam, elrendeztem.

A fizetésemre ránéztem - lesz vele feladat, hiszen valamilyen rejtélyes okból közel 50 ezer forinttal kevesebbet utaltak. (Valemennyi csökkenés indokolt, mivel január utolsó hetében már nem minden feladatomat kellett ellátni - bár én megtettem volna -, de semmiképp nem ennyi.) Egyelőre az elektronikus bérjegyzék nincs kész, mert minek is... hiszen csak az alapján utalták a fizetést...Így lesz még miről leveleznem.

Holnap még egy utolsó főzés, beszállókártya nyomtatás, délben elmegyünk és átvesszük a vadiúj kocsinkat, amire pont egy éve várunk.

Szombaton délelőtt tíz órakor indulás! Reptér - Amsterdam - Genf - Lutry. Terveink szerint a genfi reptéren majd várnak rám. Most már kezdek izgulni.

Update: mégsem tudjuk a kocsit átvenni...

Újabb update: mégis át tudtuk venni az indulás előtti napon.

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr1618039892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása