Nincs okom panaszra...
2024. március 09. írta: Lady Lydia

Nincs okom panaszra...

hand-drawing-happy-people-happiness-kids-concept-vector-30547468.jpgÖt hete írtam utoljára. Többször gondoltam rá, útközben fogalmaztam, de valahogy nem találtam alkalmat arra, hogy elmélyedjek a gondolatokban.

A férjem - két idősebb hölggyel együtt - elindult meglátogatni, ám az egyik hölgy az első autós pihenőnél rosszul lépett, elesett és combnyaktörést szenvedett. Ő kórházba került, mi pedig kényszerhelyzetbe, mivel így az együtt töltött napok helyett kísérgettük az egyedül maradt hölgyet. Szerencsére eleve csak pár napra terveztük a svájci kirándulást, Veveybe, a Chaplin házába, ahol most múzeum van, valamint Neuchatelbe terveztünk kirándulni. Hazafelé meglátogattuk a kórházban a szerencsétlenül járt hölgyet, s így értünk haza éjjel 23-24 óra között.

Az otthon töltött napok fénypontja, hogy az utolsó hitelünket is sikerült kifizetni, a Földhivatalban megindítottuk a széljegyzet eltávolítására irányuló ügyünket. Elvileg 60 nap múlva lesz egy széljegyzet nélküli tulajdoni lapunk, és egy saját lakásunk. Vidéki. Panel. A kilencedik emeleten. De mi szeretjük, felújítottuk, minden modern és biztonságos benne. Az elmúlt években kicseréltük az összes nyílászárót (ajtók, ablakok), kicseréltük a nappali burkolatát, a hideg burkolatot mindenütt, a teljes fürdőszobát, wc-t és konyhát felújítottuk, az ebédlőbe beépített szekrényt készítettünk. Idén még szeretném, ha az erkélyt be tudnánk fejezni, ahol a járólap már ki van cserélve, de a korlát cseréje, meg a két oldalfal burkolata még hátravan.

Mióta kint vagyok Svájcban, azon kívül, hogy az összes tartozásunkat kifizettük, vettem három új telefont, egy új laptopot, egy zongorát, egy új kétszemélyes kihúzhatós heverőt a gyereknek, felfrissítettem a gyerek ágynemű készeltetét, új fürdőlepedőket kaptak a fiúk. És végre nem mindenből a legolcsóbbat, leggagyibbat kellett megvenni. Közben a férjem ötször volt kint autóval látogatóban, én utazgattam itt a környéken sokfelé.

Két hét múlva jön a férjem ismét, és nyaralni fogunk. Pár napot itt, a Genfi-tó környékén, pár napot Luzern környékén. És még hazamenni is lesz időm.

Nincs okom panaszra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr2918349751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása