Nem bírtam tovább, írtam egy levelet
2023. január 03. írta: Lady Lydia

Nem bírtam tovább, írtam egy levelet

fekete-ribiszke-level-1.jpgMa befejeztem a saját honlapom elkészítését, jövő héttől ezzel keresek majd külföldi munkát.

**************

Délben viszont nem bírtam tovább, írtam a munkaközvetítőnek egy udvarias levelet, melyben jeleztem neki, hogy a munkahelyemen jövő héten (azaz 6 nap múlva) szólnom kell ahhoz, hogy február 15-én munkába tudjak állni.

Azonnal jött az automatikus válasz: szabadság miatt az iroda január 9-ig zárva tart. Gondoltam, pont ott tartunk, ahol eddig.

Nem telt el tíz perc, és jött a válasz, hogy még ma befejezik a szerződés megírását, elküldik a munkáltatónak, aki aláírva ezen a héten továbbítani fogja nekem. (= 98% már, hogy megyek!!!!)

Ezen felizgulva ma elmondtuk a szüleinknek a tervet azzal, hogy még csak 98 %. De a munkahelyemen még nem mertem szólni. Egyelőre még szünet van, és még csak 98 %....

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr4518017334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása