Hivatalos ügyintézéseim állása
2023. március 30. írta: Lady Lydia

Hivatalos ügyintézéseim állása

1. A Revolut számlára át tudják utalni a fizetésem, így egyelőre nem kell svájci bankszámlát nyissak. Igaz, második alkalommal a CHF-ben utalt pénzem valamiért EUR-ban érkezett meg. Hiába kérdeztem, a Revolut állítja, hogy EUR-ban küldték a pénzt. 

Update: Kiderült, hogy a főnökasszony azt hitte, jobban örülök euronak mit franknak... :)

1604481135161.jpg

2. A telefonszámlám árát gond nélkül le tudják vonni  fizetésemből, így azt ténylegesen én fizetem.

3. Elvileg múlt héten már elkészült a biztosításom, amit nekem kellett megkötni. A papírokat még nem kaptam meg, így most azt nagyon várom. Annak birtokában tudok kijelentkezni Magyarországról a TB-ből és aztán a NAV-tól is. Azt mondjuk még nem tudom, hogy a pajzsmirigy alulműködésre szedett gyógyszeremet és az ehhez tartozó vérvételt mikor és hogyan fogom tudni feliratni, elintézni, de bízom benne, hogy valahogyan Magyarországon. Ha fizetni kell is érte, otthon biztos olcsóbb. De legalább értem, mit mondanak.

4. Hivatalosan egy évig vezethetek a magyar jogosítványommal. Ha minden jól alakul, akkor viszont ősszel kicserélem svájcira.

5. Jövő héten kedden megyek beiratkozni egy migránsoknak szóló francia nyelvtanfolyamra. Ez igazából egy regisztráció lesz, meglátjuk, felvesznek-e, lesz-e teljesen kezdő csoport...

Update: három alkalom után kimaradtam, ugyanis a teljesen kezdő csoport mégsem volt kezdő... Így nulla tudással ingatlan bérlési szituációkat játszani nem tudtam, így felesleges időpocsékolás volt. 

6. Egy hét múlva meglátogat a családom. Két hét múlva pedig hazamehetek, egy hét szabadság! Már tervezem, mit és hogyan...

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr6918082694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása