Mi van, ha...
2023. március 28. írta: Lady Lydia

Mi van, ha...

Kapuzárási Piknik (2013) ez az a pont, ahol arra gondolok, hogy mi van, ha többet éltem már, mint fogok és mi van, ha több nővel voltam, mint leszek elég nyomasztó kérdések ezek és mi van, ha tényleg rossz dalszerző vagyok és mindenki, aki életemben elhagyott sokkal boldogabb lett utánam mással mit kezdek a rám nehezedő nyomással és mi van, ha nincsenek is barátaim csak emberek, akikkel beszélni szoktam még jól nézek ki, de a fogam már rohad és tíz éve sokkal gyorsabban futottam mi van, ha rosszakat gondolnak rólam vagy nem is gondolnak rám egyáltalán mi van, ha nem mások tehetnek róla? mi van, ha minden az én hibám?

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr5118082588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása