Bátorságaim...
2023. március 31. írta: Lady Lydia

Bátorságaim...

pofon.jpgBizonyos, hogy nekem is van egy kis stikkem... Valahol ott vagyok a spektrumon. Az mindenesetre biztos, hogy szociálisan lenne hova fejlődnöm. 

Ötvenegy évesen:

- eltelt két hónap, mire a szobámba bekészített hősugárzót be mertem vinni a fürdőszobába, ahol addig kockára fagyva (február!) tisztálkodtam...

- eltelt egy hét, hogy emlékeztetni mertem a gazdám, hogy mikorra ígérte a szabadságot, azaz mikorra vettem már meg a repülőjegyem haza...

- eltelt egy hét, hogy el merjem kérni azt a kulacsot, amit a boltból ajándékként küldtek. A családnak egyébként legalább 30+ darab - ennél sokkal jobb minőségű - kulacsa van...

Miért ilyen nehéz kérnem? Nem tudom...Mindig van bennem egy félsz, hogy a kérésemre egy nagy(virtuális) pofon lesz a válasz.

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr7918084476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása