Mibe fog ez nekem kerülni?
2023. január 15. írta: Lady Lydia

Mibe fog ez nekem kerülni?

malac.jpgElkezdem írni, mibe is kerül ez az egész kiköltözés nekem. A postot folyamatosan fogom írni. Ebben persze sok olyan lesz, amit a saját kényelmemre, kedvemre veszek, de akkor is kiadás. Nyilván fogkrémet itthon is vennék, de most erre az útra külön megvettem.

  • Megvettem a repülőjegyet, ez 76.000 Ft volt. Igaz, ebben benne van már a két feladott bőrönd is.
  • Csináltattam pár igazolványképet, 1600 Ft.
  • Írta a közvetítő, hogy a munkavállalási engedély, azaz a "Permit B" is pénzbe fog kerülni. (Rákérdeztem, 150 CHF, ami kb. 60.000 Ft)
  • A jogosítványt egy éven belül ki kell cseréltetni svájcira. A neten utánanézve ez 40-60.000 Ft lesz. Igaz, az szemben a magyarországi ötévente újítgatós jogosítvánnyal, a svájci örök érvényű - ahogy olvastam.
  • Viszek ajándékot is, a lányoknak már vettem két Janikovszky Éva könyvet angolul, ez 3400 Ft volt
  • Leveskocka, cipőtisztító, fogkrém, nivea, hajkefe, golyós dezodor, kis naptár, borotva - kb. 20.000 
  • 2 konnektor átalakító és 1 elosztó 10.000 Ft

 

Kíváncsi vagyok, hol áll meg...

Közben árulom az évek alatt felhalmozódott, saját pénzen vásárolt munkaeszközeimet (táblát, párnát, kreatív eszközöket, bábokat, sapkákat, mindent, mindent...) Még mindig van két nagy zsákkal, de már összejött a repülőjegyem és a munkavállalási engedélyemre a pénz...

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr6918027006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása