Nekem milyen jó...
2024. január 26. írta: Lady Lydia

Nekem milyen jó...

white-girl-in-jeans-jumping-for-joy-vector-19860532.jpgMegkérdeztem a "gazdámat", hogy tervezhetem a húsvéti szünetet, mivel a férjemmel szerettünk volna pár napra elutazni. A héten megkaptam a hírt, a család kétszer három hétre elutazik, amikor én hazamehetek, vagy kihívhatom és vendégül láthatom itt, az apartmanomban a férjemet. Ez utóbbira egyáltalán nem számítottam.

Így most április végéig látom és tervezni tudom az életemet. Ez hiányzott nagyon. De most tudom, hogy

- még 3 hét munka, aztán

- 3 hét szabadság, majd

- 2 hét munka, végül

- 3 hét szabadság...

Gyakorlatilag többet leszek szabadságon, mint amennyit munkában... jó hely ez a Svájc, mondtam már?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr8518310583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása