Mert távolból minden vitorla fehér...
2024. július 28. írta: Lady Lydia

Mert távolból minden vitorla fehér...

sketch-with-birds-flying-around-and-pecking-hair-of-sad-girl-with-closed-eyes-2b0x82r.jpg- Nem vagytok ti normálisak! Minek jössz haza?! Miért nem inkább a férjed megy ki?

- Itt minden posvány, fos, szar... ide, minek?

- Jössz vissza rabszolgának? Vissza a nyomorba?

- És képes vagy visszamenni tanítani? Hiszen onnan menekültél el!

Valóban, én is mindig ezt gondoltam régebben, ha megtudtam, valaki külföldről mégis hazatér.

De mint korábban is írtam, miért nem dobbantunk, miért nem maradunk kint Svájcban. Be kell ismernem, nem tudok hosszú távon olyan közegben élni, ahová nem tartozom bele. Amíg az én dalaim is Kölcsey és Vörösmarty nyelvén szólnak, addig oda tartozom a büdös-sáros országba. Azt hiszem el kell kezdenem olyan sorstársakat keresni, akik néhány év külföldi munka után hazaköltöztek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr1818455515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása