- 305 nap
2024. augusztus 26. írta: Lady Lydia

- 305 nap

305.pngAzaz 305 nap múlva hazaköltözök. Teljesen gáz, egy hete még hónapokban számoltam, két napja kiszámoltam hetekben, ma már napokban számolom. Ma legszívesebben felültem volna az első gépre, és uccu haza. 

De tudom, hogy még nem tehetem meg. Még kell pénzt gyűjteni, hiszen annyi, de annyi megvalósítani (megvásárolni) való tervem van még. Most vesztesként kullognék haza, ha kibírom júliusig, akkor viszont győztesként érek vissza.

Rá kell jönnöm, hogyan hozzam magam vissza az életre, mert ez így borzalmas 305 nap lesz. Talán, ha elkezdődnek 1-2 hét múlva a zongoraórák. Meg kicsit hűvösebb lesz, és több kedvem lesz kimozdulni a házból... Talán-talán egy hétvégét is eltöltök valahol...

Update: már ezt az időt is csökkentettem...még hamarabb megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr8118475983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása