És itt van Rollancs, amire annyira vártam
2024. január 20. írta: Lady Lydia

És itt van Rollancs, amire annyira vártam

418598448_1454515615429060_5315957582243227819_n.jpgSokat terveztem, sokat kerestem, számoltam, osztottam-szoroztam. És a héten megérkezett, összeszereltem, itt van! Bár úgy érzem, hogy valami nincs jól beállítva. Szerettem volna eggyel lejjebb tenni a lábát, de a négy lábból az egyik nem ment lejjebb. Sebaj, már elkezdtem, és a régi kedvencemet már tudom játszani. A kottákból, amiket otthon vettem elkezdtem az egyiket - és az első darabot már kicsit pötyögöm. Kedden lesz az első zoom órám Franciskával, a zongoratanárral. 

És közben rájöttem, hogy bőven van mit csiszolnom a kottaolvasáson! A bal kéz kottájánál egyesével számolgatom ki a hangokat a F-től kezdve. Pedig a jobb kéznél már ránézésre majnem tudom, melyik az a hang. Csináltam is egy ábrát, amivel rögzítem a hangokat, minél többet legyen előttem.

Update: írtam a Thomann cégnek, ahonnan rendeltem mindent, hogy akadt ez a kis gondom a lábbal, és ingyen küldtek egy új lábat február elején.

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr1718306771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása