Hoop-hoop-hoop....
2024. február 09. írta: Lady Lydia

Hoop-hoop-hoop....

hoop.jpgMár egyszer rávágyódtam erre a fajta hulahopp karikára. Akkor meg is rendeltem az ebayről, de Kínából csak egy béna bizsu gyűrűt küldtek. Szóval kellemesen átvágtak. Akkor hosszú időre le is mondtam róla.

Mos ismét rácsodálkoztam, utánakeresgéltem, megnéztem néhány videót, majd megrendeltem az én saját, külön bejáratú hulahoppomat. Mivel közel lakom a francia határhoz, ezért a francia amazonról szoktam rendelni. A csomagot kihozzák egy - a foxpostos dobozokoz hasonló - "Amazon locker"-be, ami a szomszédos Divonne-des-Bannes-ben van, kb. tíz percre a háztól, ahol lakom.

Ennek a fajta karikának az a lényege, hogy szorosan a derékra csatolható, majd egy nehezéket kell körbe forgatni. Ugyanaz a mozdulat, mint a rendes hulahopp karikánál (emlékszem gyerekkoromból, amikor még tudtam a rendessel is - ma már mindig leesik). Csak itt ez ha le is esik, nem üti meg a lábfejemet. El is kezdtem a napi gyakorlatot, először tíz, majd tizenöt perccel. (Persze a férjem mondta, hogy ilyen feltétlenül, neki is kell.)

hoop6.jpgMivel működik, mivel megy, és mivel a férjem úgyis örüle egy ilyennek, úgy döntöttem, megérdemlem a fejlettebb változatát, amin már számláló is van. Én szeretem irogatni, meg nézegetni a számokat, mert motivál. így jövő héten már egy másik változattal fogom folytatni az "edzést".

Szerencsére, az Amazonon - ha valami nem válik be - vissza lehet küldeni. Remélem jó döntést hoztam... ha nem repül vissza...

Így most már a napirendemben nem csak 2x30 perc zongora gyakorlás van, hanem 1x30 perc hulahoppozás is. 

Végre kezdem azt érezni, otthon vagyok, mert sikerül kitöltenem az "pihenő időket" értelmes dolgokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr8618321857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása