Itt a szerződés!
2023. január 05. írta: Lady Lydia

Itt a szerződés!

400_1360939614-4986-imsorry-f.jpgMa délután végre megérkezett. 5 oldalas, végtelenül korrekt szerződés, semmi olyat nem tartalmaz, amiről korábban ne beszéltünk volna. A magyar bürokráciához szokott fejjel olvasva megdöbbentő, hogy sehol sem szerepel benne az, hogy "minden egyéb, amit a főnök mond".

Csak annyi van benne, hogy "ezen kívül a munkaadó és a munkavállaló megállapodhat másban is".

Szóval február 15-én megyek! Szabadulok!

Hétfőig még titkolózom, hétfőn szeretném megmondani a főnökömnek, addig senkinek, nehogy mástól tudja meg. Viszont mivel most még "téli szünet" van, annak az utolsó napja, péntek jön, nem akarom telefonon felhívni. Egyébként is személyes téma.

Pedagógus vagyok. Még másfél hónapig. Korábban megvetettem és dühös voltam azokra, akik nem vitték negyedikig végig az osztályukat, vagy tanév közben hagytak ott osztályt. És most belátom, hogy van az az élethelyzet, amikor az ember a saját érdekeit kénytelen előtérbe helyezni. Rengeteg vívódás és tépelődés után, a családom támogatásával jutottam erre a döntésre.

Remélem a tanítványaim, a szüleik, a kollégáim és vezetőim egyszer majd megbocsájtják nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr6118019272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása