Felmondás a valóságban
2023. január 17. írta: Lady Lydia

Felmondás a valóságban

kerdojel-4-600x325.jpgJanuár 9-én felmondtam, azaz közalkalmazott lévén ezt úgy hívják, hogy lemondtam.

Jeleztem, hogy február 13-án tudok utoljára dolgozni, tehát ehhez képest számolják ki, amit ki kell. Kiszámolták, hogy van 6 nap szabadságom, tehát az utolsó tanítási nap majd február 3-a lesz.

Az első félév január 20-án ér véget, január 23-án kezdődik a második. Értelemszerűen az osztályomat más veszi majd át, de az csak ma derült ki, hogy már január 23-tól. 

Megöl a kíváncsiság, mit fogok dolgozni január 23. és február 3. közötti két hétben....

Update: helyettesítem két hétig a korábban felmondott kollégát egy másik osztály napközijében...

A bejegyzés trackback címe:

https://lutry.blog.hu/api/trackback/id/tr4518027678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása